Звернення громадян

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Прийом громадян здійснюється відділом за адресою:

вул.Т.Шевченка 31, кімната № 311.

Години прийому громадян:

  • понеділок –п'ятниця 08.00 до 17.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон загального відділу: (04148) 4-21-79

Адреса: вул..Т.Шевченка 31, Житомирська обл.  11101

Е-поштаzv-ovruch@ukr.net

 

До уваги громадян!

Інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Прийом громадян

  •       Одним із дійових інструментів по вивченню та вирішенню проблем жителів  Овруцького  району є проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації  в населених пунктах району. Метою проведення виїзних днів прийому громадян є вивчення громадської думки про роботу органів територіальних громад району, вирішення злободенних питань життєдіяльності, надання консультативної допомоги населенню району, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня. Так, відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, 20 грудня 2019 року голова районної державної адміністрації  Ярослав Олексійович ЧЕПУРКО провів виїзний прийом громадян  у с. Можари.

           Участь у виїзному прийомі громадян взяли керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Павлущенко Віктор Миколайович, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Халімончук Тетяна Василівна.

          В ході спілкування до керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та до голови районної державної адміністрації зверталися мешканці  з різними питаннями, що стосуються життєдіяльності села, своїми проблемами та негараздами.

            Жителі звернулись по питаннях соціального захисту, сільського господарства,  комунального господарства,  ремонту доріг.

           Начальник управління праці та соціального захисту населення Халімончук Т.В. доповіла про порядок нарахування та виплату пільг та субсидій,  починаючи з жовтня місяця поточного року.

           Зосередила увагу про пільгове перевезення громадян району, наявності місцевих програм щодо відшкодування автотранспортному підприємству за перевезення пільговиків району.

            Інформувала про ситуацію щодо виплати чорнобильських коштів громадянам району за рішенням суду.    

           Виїзний прийом відбувся в діловій конструктивній обстановці, в ході спілкування жителі отримали кваліфіковані відповіді на усі задані запитання.Ярослав ОЛЕКСІЙОВИЧ,  вислухавши кожного, надав відповідні доручення службам по врегулюванню та вирішенню піднятих питань. 

            Під час виїзного прийому голова вирішив завітати на сесію Словечанської сільської ради, де також поспілкувався із депутатами  та запрошеними.

     

Нормативно-правова база

  • Закон України "Про звернення громадян"
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
  • Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 року № 26)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»

Звітність